miercuri, 19 noiembrie 2008

Vama Veche :X:X:X

Din cand in cand,poate din cauza frigului imi aduc aminte de clipele calduroase petrecute in vama veche. Din punctul meu de vedere, este singura statiune de pe litoralul romanesc care merita.Este ciudat, dar adevarat, e mai scump sa mergi in romania pe litoral decat in turcia/grecia/bulgaria iar serviciile sunt mult mai proaste decat cele oferite acolo. Singurul lucru care ma determina sa ma gandesc la vama veche sunt oamenii care aleg acea statiune si cum stiu ei sa petreaca. Cand ajungi in vama veche parca esti in alta lume, toti sunt prietenosi, nu gasesti pe nimeni cu chef de cearta , toti vor sa se distreze impreuna. Dovada acestui lucru ar fi urmatoarea intamplare: Intr-o noapte, eram prea obosit si fara chef de distractie, stateam pe o boxa si ma uitam in gol.Nu dupa mult timp a venit un necunoscut la mine si m-a intrebat ce-i cu mine, de ce-s suparat, de ce nu petrec si eu ... eu i-am spus ca-s doar obosit iar el insista sa-si imparta berea cu mine si sa ma binedispun si eu.M-a impresionat acea "patzanie" , nu credeam ca exista oameni care sa tina atat de mult la bunastarea celor din jur. Din punctul meu de vedere e o lume separata acolo , toti sunt prietenosi si toti vor sa se simta bine, spre deosebire de alte statiuni in care daca umbli de unul singur noaptea risti sa te intrebe careva de sanatate.

Niciun comentariu: