miercuri, 19 noiembrie 2008

Tiganeala de ziua iasi-ului!

Desi e cam tarziu sa scriu despre acest eveniment mi se pare relevant. Cred ca majoritatea iesenilor au fost iritati de ce s-a intamplat in oras de zilele iasi-ului. O sarbatoare care trebuia sa aduca bucurie cred ca a adus doar nervi. Marea tiganeala o numim noi in grupul nostru de prieteni si nu cred ca gresim. Marele festival a avut nucelul in fata halei centrale, tin sa precizez ca efectiv nu am indraznit sa trec pe acolo in timpul zilei,am trecut doar o data la 12 noaptea si o data la 3 dimineata sa-mi satisfac si eu curiozitatea.M-a ingrozit ce mizerie era si in ce conditii mizere functionau respectivele tonete. In timpul zilei inghesuiala din zona centrala era de nedescris. Pe langa faptul ca trebuia sa te chinui sa-ti faci loc prin multime trebuia sa ai foarte mare grija la buzunare fiindca acest gen de sarbatori sunt un prilej foarte bun pentru hoti.Imi povestea un prieten ca a facut cu 30 de minute in plus pana la facultate din cauza inghesuielii,era ceva de nedescris.Si traficul a fost o problema foarte mare intrucat primaria s-a gandit ca nu avem nevoie de strazi(desi numarul de masini a crescut considerabil in aceasta perioada) mai bine le inchide si pune "masinute"(splai bahlui).Masinute care nu au mai fost schimbate de cand aveam eu 13-14 ani si sunt sigur ca reprezinta un pericol pentru clienti. Am ramas marcat cand am trecut prin spatele mitropoliei dupa ce s-a terminat "marea tiganeala" si muncitorii de la salubris adunau gunoaiele cu ESCAVATOARE SI BULDOZERE!!!! Era o imagine enervanta, tot centrul era murdar. Legat de artificii, cred ca au fost cele mai pricajite pe care le-am vazut de cand ma stiu, au fost cam la nivelul celor date la nuntile din bucium.Legat de concert, eu am renuntat de vreo 2 ani sa mai particip la concerte in aer liber iar de data aceasta prietenii incercau sa ma convinga sa merg dar nu au reusit. Dupa concert ne-am intalnit cu totii in oras si cei care au fost la concert erau atat de iritati de oamenii din jur incat au jurat ca nu mai participa la astfel de concerte. Cred ca singurul lucru interesant(cel putin pentru mine) a fost raliul, in rest, doar inghesuiala si mizerie.

Niciun comentariu: