miercuri, 19 noiembrie 2008

Oare mai are carnet?

Ieri s-a intamplat ceva ciudat, mergeam cu masina dinspre selgross spre nicolina cam cu 70-80km/h si a iesit o masina de pe o strada laturalnica fara sa-mi dea prioritate, eu am franat(nu a fost o frana brusca) si am zis sa-i bat cumva obrazul celui din fata, asa ca i-am dat blituri fara sa vad ca la 10 metrii din fata era un echipaj de politie in dreptul trecerii de pietoni.Politistul a vazut ce s-a intamplat si ne-a oprit pe amandoi. Eu eram deja resemnat ca iau amenda pentru viteza(avea radar echipaju) dar imi pare rau ca l-a oprit si pe cel care nu mi-a dat prioritate, simteam ca din cauza mea i-a luat carnetul. Soferul care nu mi-a dat prioritate era un domn respectabil, in toata firea si chiar i-ar fi fost greu fara carnet deci ma simteam si mai vinovat. Politistul i-a spus domnului ca nu mi-a dat prioritate , ca m-a obligat sa franez si ca eu chiar i-am dat blituri sa-l avertizez. In incercarea de a ameliora lucrurile, i-am spus politistului ca eu defapt am franat ca am vazut un pieton ce urma sa traverseze, politistul a zambit, am zimbit si eu ,si m-a lasat sa plec. Poate nu e interesanta pentru altii povestea dar eu ma simt prost pentru cele intamplate si ma gandesc daca n-as fi dat blitzuri, poate politistul n-ar fi observat ce s-a intamplat.Sunt foarte curios daca respectivul sofer a ramas sau nu fara carnet.

Un comentariu:

Solo spunea...

atata timp cat el a gresit nu inteleg de ce esti tu plin de vina, lasa-l pe el sa isi bata capu cu problema lui si tu multumeste-I lui dumnezeu ca nu ti-a dat frane de dacie